Ugrás a fő tartalomra
Ide kattintva a Kapos Holding Zrt. elektronikus ügyfélszolgálati oldalán otthonról is kényelmesen intézheti ügyeit.

Vízellátás

Vízellátási főmérnökség

A KAVÍZ Kaposvári Víz- és Csatornamű Kft. vízellátási főmérnöksége felelős a vízellátásért az üzemeltetési területünkhöz tartozó települések közigazgatási területein.

A szükséges humán és technikai háttér birtokában teszünk eleget napi üzemeltetési, hibaelhárítási,  karbantartási és fejlesztési feladatainknak. A főmérnökség dolgozói munkájukat hivatásnak tekintve a nap 24 órájában gondoskodnak arról, hogy fogyasztóink részére az igényelt mennyiségben jó minőségű ivóvizet szolgáltassunk az elvárt nyomáson.

Az üzemeltetés szolgáltatói határát a 2011. évi CCIX. törvény 2.§ 11. pontja szabályozza.

Elérhetőségek

Cím: 7400 Kaposvár, Zaranyi út 6-8.
Telefon: +36 (82) 419-628, +36 (82) 316-157
E-mail: ugyfelszolgalat@kaviz.hu

Szolgáltatási tevékenységünk

A KAVÍZ Kaposvári Víz- és Csatornamű Kft. vízellátási főmérnöksége árajánlatkérés és megrendelés alapján vállalja az alábbi munkák elvégzését:

  • vízbekötés,
  • vízóra-beépítés, - csere (bekötési vízmérő, mellékvízmérő, locsolási vízmérő, telki vízmérő),
  • hálózatbővítés vízjogi létesítési engedély birtokában,
  • vezetékrekonstrukció vízjogi létesítési engedély birtokában,
  • tűzcsap- és tolózár-beépítés, - csere,
  • mechanikai vezetéktisztítás,
  • hálózatfertőtlenítés,
  • földmunka,
  • búvárszivattyú leépítés, - csere,
  • daruzás.

Fenti munkák elvégzésére a megrendelő igénye alapján árajánlatot adunk, amelynek elfogadása esetén a munkát elvégezzük. Felhívjuk a figyelmet, hogy üzemeltetési területünkön vízbekötést, vízóra-beépítést, tűzcsap- és tolózár-beépítést, - cserét kizárólag Társaságunk végezhet!

Szolgáltatási díjak

A vízellátási főmérnökség tevékenységi körével kapcsolatos szolgáltatási díjakról Egységárgyűjteményünk alapján tájékozódhat.

Műszaki adatok

PróbaPDF

Vízbiztonság

A KAVÍZ Kaposvári Víz- és Csatornamű Kft. sikeresen auditáltatta Vízbiztonsági Rendszerét az MSZ EN ISO 22000 szabványnak, illetve a 201/2001. (X. 25.) Korm. rendeletnek megfelelően, ezzel immár az integrált minőség-, környezetirányítási és élelmiszerbiztonsági rendszerbe foglalt dokumentálással üzemeltet a teljes szolgáltatási területen a vízbiztonsági elvárásoknak megfelelően.

A dokumentáció felépítése a következő: a vízellátó hálózat részletes felmérése, a kockázatok számbavétele, kockázatelemzés, a kritikus szabályozási pontok (ún. CCP-k) és üzemeltetési-előfeltételi pontok (ún. OPRP-k) meghatározása, napi üzemeltetési tevékenység ezzel összefüggő szabályozása. Rendszerünkben 2 CCP (nitrit – koncentráció és szabad klórszint) és 2 OPRP lett meghatározva (zavarosság, Coliform-szám), a hagyományos napi minőség – ellenőrzésen túl (vas, mangán és ammónium). Ezen felül a közegészségügyi hatóság által jóváhagyott Vízminőség-vizsgálati Program alapján végezzük a termelt és szolgáltatott vizek rendszeres minőség – ellenőrzését.

A teljes vízbiztonsági rendszer a már meglévő Minőség- és Környezetirányítási Rendszerbe lett beillesztve, ezzel a KAVÍZ Kaposvári Víz- és Csatornamű Kft. az MSZ EN ISO 9001:2001, MSZ EN ISO 14001:2005 és MSZ EN ISO 22000:2005 szabványokon alapuló integrált irányítási rendszert működtet, amellyel biztosítja:

  • fogyasztóink igényeinek megismerését és folyamatos kielégítését, ezzel elégedettségük elérését,
  • a vevőszolgálati tevékenységünk hatékonyságának növelésével a fogyasztói kapcsolatok javítását,
  • a szolgáltatott ivóvíz minőségének folyamatos javítását, az egyenletes vízminőség és a permanens biztonság elérését,
  • nyilvánosan demonstráljuk az egészséges és a minden jogszabályi előírásnak megfelelő minőségű ivóvíz szolgáltatása érdekében tett erőfeszítéseinket,
  • a hagyományos minőségellenőrzésen túl a kitermeléstől az elosztásig több ponton történő ellenőrző vizsgálatokkal a hatékonyabb minőségellenőrzést, az ellenőrzési módszerek folyamatos felülvizsgálatát,
  • hatékonyabb közművagyon-gazdálkodást,
  • megbízható beszállítóinkkal kölcsönösen előnyös partnerkapcsolat kialakítását,
  • a vállalat hatékonyságát növelő szervezett információáramlást,
  • az adminisztrációs fegyelem növelését,
  • határozott, együttműködő, önállóan döntő, folyamatosan képzett, önmagával, személyi és tárgyi környezetével szemben igényes, megfelelően motivált, minőségi munkát végző vezetők és munkatársak alkalmazását,
  • a személyi teljesítmények figyelemmel kísérését, értékelését és elismerését,
  • a kellemes munkahelyi légkört,
  • biztonságos és egészséges munkakörülményeket.