Ugrás a fő tartalomra
Ide kattintva a Kapos Holding Zrt. elektronikus ügyfélszolgálati oldalán otthonról is kényelmesen intézheti ügyeit.

Vízminőség tájékoztatás

2023-02-01

Tisztelt Felhasználóink!

Kaposvár, II. vízellátási zóna döntően nagyátmérőjű gerincvezetékkel megtáplált városrészeiből (ÉNY-i lakótelep, Honvéd u. és környéke, Sávház, Tüskevár) az utóbbi időben több panaszbejelentés érkezett a szolgáltatott ivóvíz „dohos”, „penészes” szagával és „állott”, „áporodott” ízével kapcsolatban.

A vízbázis II. sz.  (Béke-Füredi) vízműtelepről kitáplált vízminőség továbbra is kifogástalan, ezért véleményünk szerint ezen másodlagos vízminőségromlás a megnövekedett elosztóhálózati tartózkodási idővel áll összefüggésben (ui. a termelt és szolgáltatott vízmennyiség jelentősen csökkent, ezáltal a vízkor növekedett). Sajnos még nem vagyunk tisztában a probléma egzakt kémiai és biológiai hátterével, de a vízminőségromlást ütemezett hálózatöblítésekkel próbáljuk meg mérsékelni. (Emellett az egyedi lakóházak, társasházak belső vízhálózatainak átöblítése és/vagy intenzívebb vízhasználata is elengedhetetlen.)

Amennyiben fenti íz- és szagproblémákat érzékelik, kérjük jelezzék a diszpécserszolgálat telefonszámán (82-316-157) és/vagy a titkarsag@kaviz.hu e-mail címen a felhasználási hely pontos megjelölésével.

A másodlagos vízminőségromlás megelőzésével kapcsolatban felvettük a kapcsolatot egy országosan elismert vízminőségi szakértővel, aki reményeink szerint gyors és hatékony javaslattal áll majd elő.

A szakértői vizsgálat lezárultáig szíves türelmüket és megértésüket kérjük.

Üdvözlettel:
KAVÍZ Kft.